Виховна робота.
















Сценарій виховного заходу,
присвяченого Дню Соборності України

Захід проводиться в залі, прикрашеному українською атрибутикою.
У центрі сцени розміщено державні символи України,портрет Т.Г. Шевченка, плакат із назвою свята.
На сцену під звучання приспіву пісні «Одна калина» ( музика Р.Квінта, слова В.Куровського)
піднімаються ведучі та учні-читці в українських костюмах.

Ведучий. Дорогі друзі, учні, вчителі! Сьогодні в нас велике свято - День соборності України, свято рідного краю, свято  нашої держави.
Ведуча. Ми пишаємося, що  ми – українці, а наша Вітчизна —  Україна,  земля, дорога та мила серцю кожного із нас.
Українець.                                       Нехай же лине добре слово,
Звучить так щиро і вагомо
Про нашу неньку-Україну,
Найкращу, дорогу, єдину!

Звучить Державний Гімн України.

Ведучий. Життя іде. Дорослішають діти, сивіють матері – такий закон життя. Та ніколи не старітиме наша квітуча українська земля.
Ведуча. Бринять дитячі голоси, синіє небо, тішить ясним промінням сонце, щебечуть птахи.

Демонструється відеокліп -  мальовничі  куточки  України.

Ведучий. Україна –  рідний край, земля з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, працелюбними, мудрими й талановитими людьми.
Ведуча. Ми горді зватися українцями. Поклик рідної землі завжди відчували наші прадіди й діди, ті, хто живе в Україні, і ті, кого доля закинула на чужину. І де б не був українець, захвилюється аж до сліз, почувши рідне слово.
Українець.                                                                          
                                                                                                                           Не вір у те щастя,
                                                                                                                    Що десь в чужині,
                                                                                                           Хоч і зове, і кличе,
                      На світі є Україна одна –
                      Там журавлі курличуть.
Українка.                                                                                                 Я україночка від роду
                        Землі цієї я краплинка
                    Я – доля рідного народу
                    Його дитина – українка.

Виконується пісня “Україночка” муз.  Г.Татаренка,  сл. А.Демиденка.
                                                                                                      
Ведуча. Україна... Її майбутнє в руках молоді. Від нас залежить, якою буде наша держава! А держава, як і родина, має бути дружною, сильною, здоровою,  щасливою.
Ведучий. Якось батько зібрав синів і сказав: «Сини мої! Живіть у мирі й злагоді, і тоді жоден ворог вам не страшний, ніхто не зможе вас здолати». Сини стали заперечувати. Кожен вважав, що зуміє побороти ворога самотужки.
«Невже ви думаєте, що здолаєте ворога, коли кожен із вас, як та гілка, яку вітер хилить у різні боки, а як сильніше дмухне – то й зламає? – мовив батько. - Ось спробуйте зламати цей пучок гілля. Що, не можете? Тож запам’ятайте: нікому ще не вдалося перемогти людей, які тримаються одне за одного, як ці гілки».

Лине тиха музика. На тлі музики звучать слова.

Ведуча. Упродовж століть  землі України були розрізнені, належали до різних держав: Російської імперії, Польщі, Австро-Угорщини. Тож споконвічною мрією українців було об'єднання розрізнених частин України в межах однієї держави.
Ведучий. У тяжкій і тривалій боротьбі за національне визволення, утвердження власної державності наш народ не раз переживав як гіркі, так і радісні події. Одна з таких сторінок нашого минулого - боротьба українського народу за соборність своїх земель. А чи знаєте ви, що означає слово соборність? (об’єднання). Доберіть до цього слова синоніми.

Відповіді учнів.

Ведучий. Тож споконвічною мрією українців було об'єднання розрізнених частин України в межах однієї держави. І ось 22 січня 1919 року злилися століттями відірвані одна від одної частини єдиної України.
Ведуча. Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на велелюдному зібранні було урочисто проголошено злуку Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки. Виголошення соборницької ідеї стало могутнім виявом творчої енергії нації та прагнення до етнічної і територіальної єдності.
Ведучий. Цей день увійшов до національного календаря як велике державне свято - День Соборності України, і відзначають його з 1999 року.
Ті вікопомні історичні події сформували підґрунтя для відродження незалежної соборної демократичної України та утвердження національної ідеї. У розмаїтті жовто-синіх знамен 22 січня 1990 року наші сучасники поєднали живим ланцюгом злуки Схід і Захід України.
Ведуча. Віримо, що територіальна цілісність України, скріплена кров’ю мільйонів незламних борців, навіки залишатиметься непорушною.  Плекаймо все, що працює на ідею загальнонаціональної єдності.
Українка.  Соборність – це символ.
Українець. Символ боротьби за волю,
Українка.  Порозуміння між людьми…
Українець. І часточка надії і віри у майбутнє.
Ведуча. Так, віри в майбутнє нашої великої родини, що зветься Україною.
Ведучий. 20 років ми живемо на вільній землі, працюємо на користь незалежної держави, яка має свій Прапор, свій Герб та Гімн.  Про це мріяв, за це боровся наш нескорений народ.

Звучить Державний Гімн України.

Ведучий. Повсякчас пам’ятаймо про незліченні жертви наших співвітчизників, покладені на вівтар незалежності, соборності, державності.
Ведуча. Любов до землі, до рідного слова прирекли багатьох славних синів і дочок України на тюрми і поневіряння. Серед них – наш Кобзар і пророк Т.Г.Шевченко.
Українка
Він жив надією, що кращий час настане,
Він вірив, що народ підніметься з колін
І що розірве віковічнії кайдани,
Й ходити більш не буде у ярмі.
Українець.
Уже здійснилося, Тарасе наш великий,
Твоє могутнє і пророче слово,
Живемо ми в державі незалежній
 Плекаємо чудову нашу мову.
Ведучий. Віримо, що територіальна цілісність України, скріплена кров’ю мільйонів незламних борців, навіки залишатиметься непорушною. Маємо бути свідомі того, що лише в єдності дій та соборності душ можемо досягти величної мети – побудови економічно й духовно багатої, вільної й демократичної України, якою пишатимуться наші нащадки.

Лунає  пісня  «Україно, Україно…», муз. і сл. Т.Петриненка.

Українець.
Україно, соборна державо,
Сонцесяйна колиско моя,
Ні, не вмерла й не вмре твоя слава,
Завойована в чесних боях.
Українка.
Ти не загинеш, Україно!
І мова прадідна твоя,
Що кожне слово в ній – перлина,
Не вмре повік!
Українка і українець (разом)
- Ми вірим в майбутнє твоє, Україно! -
Говорять сьогодні дорослі й малі.
Бо ти в нас – найкраща, бо ти в нас єдина,
Немає такої, як ти, на землі.
Ведучий. Наше свято підійшло до кінця. Сердечно бажаємо вам міцного здоров’я, щастя, добра, миру, злагоди і глибокої віри у гідне майбутнє України!

Звучить «Козацький марш».

Використані джерела:

1.Позакласні заходи з історії/Авт.-упорядн. Ф.Л. Левітас. –Х.; Вид. гр.. «Основа», 2004.-160с.
2.Пишаємося Вітчизною своєю. Сценарії/Упоряд. Н.В. Борисова. – Х.: Ранок-НТ, 2007.-144с.-(Виховні заходи)
3.Національне виховання учнівської молоді/Ніна Гаврик, Ганна Ситник ; упоряд. Ж.М. Сташко. – К. : Шк.. Світ, 2011.-128с.
4.Журнал "Шкільна бібліотека" . 2009. -№12
5.Журнал "Шкільна бібліотека". 2006. - №1.
6.Конституція України.







Сценарій вечора
„Подорож у світ цікавої математики”

Мета вечора:
1.       Реалізувати принципи розумового розвитку учнів.
2.       Розвивати пізнавальну і творчу діяльність учнів.
3.       Супутні задачі:
-         прищеплювати навички самостійного пошуку нових знань, закономірностей;
-         розвивати культуру колективної розумової праці;
-         формувати і розвивати інтерес учнів до математики, розширювати математичний кругозір.

Обладнання: плакати, таблиці, картки, крейда, моделі куба.
План
1.      Вступне слово вчителя.
2.     Доповідь  - бесіда  по темі вечора.
3.     Казка – головоломка  " Сімнадцять верблюдів"
4.     Конкурси:
а) "Живий арифмометр";
б) "Математична рибалка";
в)"Ділення циферблата";
г)"Математичний лабіринт".
5. Весела перерва «Що б це означало?»
6. Математичні фокуси:
а) "Скільки вам років?";
б) "Телепат";
в) "Відгадай число на циферблаті";
г) " Паперові кільця".
7. Аукціон "Математичні терміни".
8. Гра  "Веселий рахунок"
9.Вікторина для кмітливих.
     10. Математичні танці.
2.Доповідь  - бесіда  по темі вечора.
1-й ведучий. Ми живемо в 3 тисячолітті! В час визначних відкриттів і досягнень людства. Ми багато що знаємо, багато що уміємо. Нам відомий вислів старогрецького математика, філософа, що жив у VI ст. до н.е. – Піфагора – «Все є число». Значить, як у минулому, так і в майбутньому, без математики не обійтися.
2-й ведучий. Звучить музика, і здається, що може бути спільного між математикою і музикою, між сухими формулами і божественними звуками? А виявляється, є. Ви замислювалися коли-небудь над тим, що за предмет – математика? Ось, наприклад, що вивчає астрономія?
1-й ведучий. Зірки.
2-й ведучий. Вони реально існують?
1-й ведучий. Так.
2-й ведучий. Що вивчає біологія?
1-й ведучий. Навколишній нас світ тварин, рослин.
2-й ведучий. Вони реально існують?
1-й ведучий. Так.
2-й ведучий. Що ж вивчає математика?
1-й ведучий. Числа. Геометричні форми.
2 Ведучий. Вони реально існують? До них можна доторкнутися?
1-й ведучий. Ні.
2-й ведучий. Значить, математика займається речами, яких насправді немає?!
1-й ведучий. Значить, це наука, існуюча тільки в людських думках. Наука, створена розумом людини. І здається чимось надприродним, бо за допомогою формул можна розрахувати політ космічного корабля, «економічну ситуацію» в країні, погоду «на завтра», описати звучання нот в мелодії.

2-й ведучий. „Предмет "математика" на стільки серйозний, що корисно не упускати випадку зробити його трохи цікавим", - писав видатний учений XVII століття Паскаль. І хоча математика здається багато чим серйозною, і навіть нудною наукою, іноді і в ній прослизає пустотлива усмішка.

1-й ведучий. В математиці відвіку існують жартівливі задачі. Але вирішують їх люди не тільки ради розваги. Іноді задача-жарт дозволяє глибоко проникнути в суть правил, краще запам'ятати.
2-й ведучий. Щоб відразу настроїтися на математичний лад, вирішимо таку задачу: треба довести, що 2=1. Очевидно, що а2 – а2 = а2 – а2 . Ліву частину розкладемо по формулі різниці квадратів, а з правої винесемо загальний множник за дужки.
Одержимо (а – а) (а + а) = а (а – а), скоротивши, тобто поділивши обидві частини рівності на (а – а), одержимо а + а = а, тобто 2а = а або 2 = 1
Де була помилка? (до глядачів). Чому вийшло така безглуздість? Яке правило порушено? (а – а = 0, на нуль ділити не можна, а ми розділили)
1-й ведучий. А скільки в математиці загадкових курйозів! Ось, наприклад, якщо ми зробимо найгрубішу помилку і скоротимо дроби і просто закреслюючи цифру 6 в чисельнику і в знаменнику, одержимо… вірну відповідь!!!
2-й ведучий. А ось курйоз, пов'язаний з властивостями числа 12345679. Якщо його помножити на 9, то в результаті вийде число, записане тільки цифрою 1. Якщо помножити на 18, то вийде число записане, тільки 2, а якщо помножити на 27, як думаєте, якою цифрою буде записано одержане число? Вірно, цифрою 3.

1-й ведучий. Є числа з вельми цікавими властивостями. Якщо, наприклад, число 12 записати навпаки – 21, то квадрат знов даного числа виявиться квадратом числа, також записаного навпаки: 122 = 144, а 212 = 441
2-й ведучий. Ще один цікавий факт: існує всього три числа, рівні сумі своїх цифр, піднесених до степеня, рівного їх кількості. Ось вони 81;512;2401
81 = (8+1) 2; 512 = (5+1+2)3; 2401 = (2+4+0+1)4

1-й ведучий. Не тільки руки, ноги і тіло вимагає тренування, але мозок людини вимагає вправ. Рішення задач, головоломок, математичних ребусів, розвиває логічне мислення, швидкість реакції. Недаремно говорять, що математика - гімнастика розуму. Так давайте сьогодні і займемося цією математикою.
2-й ведучий. Зараз кожний з вас може перевірити свою увагу, пам'ять, уміння логічно мислити. Хотілося б, щоб після сьогоднішньої зустрічі ви інакше подивилися на математику, відчули її красу і більш глибоко усвідомили необхідність її вивчення.
Тим, хто вчив математику,
Тим, хто вчить математику,
Тим, хто буде вчити математику,
Тим, хто ще не знає,
Що може любити математику
Вечір математики присвячується!
3.Казка – головоломка  " Сімнадцять верблюдів"

   Це було давно. Жив в аулі старий Мокша. Бу­ло у нього троє синів. Коли Мокша помер, він за­лишив спадщину — 17 верблюдів і заповів розділити їх так: старшому сину віддати половину стада, середньому — одну третину, а молодшому —- одну дев'яту частину стада. Причому умову ви­сунув таку:жодного верблюда не різати.
   Поховали діти батька і почали ділити спадщину. Ділили, ділили, але розділити не змогли. Старший вимагає собі половину стада — І7 навпіл, тобто 8,5; як же верблюда навпіл розділити? Середній син вимагає свою частину; одну третину від 17 — 5,75 верблюда; знову не виходить! Та й молодший не хоче поступатись; вимагає дев'яту частку стада - 1,88 верблюда.
   Довго сперечалися брати, а вирішити нічого не змогли. У цей час на верблюді по аулу проїжджав старий чоловік. Під'їхав до братів та й питає:
—   Про що ви сперечаєтесь, діти? Йому роз­повіли. Посміхнувся лукаво старий і говорить:
—  Я поділю!
    І поділив спадщину. Усі троє братів залишились задоволеними, а старий сів на свого верблюда і поїхав далі.
Як мудрий старець розділив верблюдів?
Відповідь. Старий додав до 17 верблюдів свого. Потім стадо у І 8 верблюдів він розділив на 2 частини і 9 верблюдів віддав старшому сину. Потім 18 розділив на З і 6 верблюдів віддав се­редньому сину. І нарешті 18 поділив на 9, 2 верблюди дістались меншому си­ну. Таким чином» він дуже мудро розділив 17 верблюдів між синами (9+6 + 2 =17). А на своєму верблюді поїхав додому.

4.Конкурси
а) "Живий арифмометр"

   Учасникам конкурсу  пропонується порахувати геометричні фігури.
Вважають так: 1-ий круг, 1-ий трикутник; 2-ий - круг; 1-ий квадрат і т.д. поки не зіб'ються. Переможцем оголошуємо того, хто більше порахує, поки не зіб'ється і хто швидше (використовується секундомір) .

б) "Математична рибалка"
 Рибки із завданням знаходяться  у дитячому басейні. Ловлять їх руками по одному учаснику. Серед вирізаних із картону рибок, у басейні знаходяться різні математичні  фігури, ракушки, каміння . Завдання учасникові конкурсу – зловити рибку із зав′язаними очима. Коли учасник буде впевнений, що дійсно в його руках шаблон рибки, а не інший предмет басейну, він може розв′язати очі. Прочитавши завдання на рибці, учасник дає відповідь. Якщо вона правильна, то гравець отримає приз.
Завдання для "математичної рибалки"
1.     Якою формулою задається парабола?                         ( у=х2)
2.     Скільки буде, якщо 10 поділити на десяту частину?   (100)
3.     sin2α + cos2α =                                                                      (1)
4.     На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1 метра один від одного. Весь ряд був завдовжки 25 м. Скільки було учнів?    (26)   
5.Садівника запитали, скільки у твоєму саду дерев? Він відповів: "Половина всіх моїх дерев – яблуні, половина тих, що залишилися – груші, решта – шість дерев – вишні" Скільки в цьому саду дерев?                              ( 24)
6.Скільки квадратів на малюнку?                                       (11)








7.Скільки вертикальних і скільки горизонтальних відрізків зображено на малюнку?                   (2 верт. і 12 горизонт.)                        

 



                                                                                               
8.Виправте помилку, переклавши лише одну паличку    VI IV = IX

9.Яку частину години становить урок?  3/4
10.Яке число ділиться без остачі на всі числа? 0



в)"Ділення циферблата"
Двома прямими лініями розділити циферблат так, щоб суми чисел в кожній частині були рівними.

г)"Математичний лабіринт"
На підлозі ставляться картонні кубики, на всіх гранях якого (окрім підстави) написані числа і завдання

Мал. 9
Гра проходить так. При вході в лабіринт учень одержує талон з написаним на ньому числом (наприклад, 50). Одержавши талон, знаходить куб, на одній з граней якого написано це число, і виконує вказане там завдання (знайти 20% цього числа). Результат дії (відповідь задачі) він повинен знайти на межі іншого куба і знову виконати написане завдання і т.д. Після рішення декількох завдань, кількість яких указується наперед (наприклад, пройти 3 кубів, тобто виконати 3 завдання), учень підходить до контрольного пункту і повідомляє відповідь. Якщо ланцюжок завдань (вправ) виконаний правильно, без помилок, то відповідь співпадає з контрольним числом, і учень вважається тим, що пройшов лабіринт.
Якщо ж при виконанні одного із завдань учень зробить яку-небудь помилку, то він може піти по помилковому шляху, його відповідь не співпаде з контрольним числом, і лабіринт вважатиметься не пройденим.
12     – 3-177- 32-32
11 – 121-120-6 -  0
2 – 25-15-4-16
50 – 40 -79-100 - 92
12

Знайдіть 25% від цього числа
3
Градусна міра одного  із кутів паралелограма дорівнює цьому числу. Яка градусна міра іншого кута, не рівного даному?
177
Відніми від цього числа
 (-3).Поділи отриману різницю на 4. Відніми від отриманої частки число, яке вважається нещасливим.
32


На яке найбільше число ділиться дане?
11
Піднесіть це число до 2 степеня.
121
Довжина колоди дорівнює цьому числу. Щохвилини відпилюють по 1 м. За скільки хвилин розпиляють всю колоду?
120
Знайти 20 - у частину від даного числа.
6
Двоє хлопчиків знайшли  6 гривень. Скільки гривень знайдуть 10 хлопчиків?
2
На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на п′яти руках?
25
Помножити дане число на 0,6.
15
На яке натуральне число потрібно помножити дане, щоб отримати масу горобця в грамах?
4
Яка площа квадрата, якщо довжина сторони його дорівнюватиме даному числу?
50
Якщо один із кутів прямокутного трикутника дорівнює даному числі, то другий кут цього трикутника дорівнює…
40

Виконайте дії:
402-392=
79
Функцію задано формулою у=(х-69)2. Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює даному числі.
100
Знайдіть  від цього числа.
50
Скільки потрібно додати до даного числа, щоб отримати число, яке показує чому дорівнює сума кутів у трикутнику?
130
Від сувою тканини довжиною 130 м. відрізали кожний день по 10 м. Коли відрізали останній кусок?

5. Весела перерва  «Що б це означало?»

6.Математичні фокуси
а) "Скільки вам років?".
   Ведучий звертається до присутніх: «Не хочете відповісти? Ну, добре, скажіть мені тільки, скільки буде, якщо від числа, в 10 раз більшого, ніж число ваших років, відняти добуток якого-не-будь одноцифрового числа на 9».
  Діставши відповідь ведучий говорить: «Дякую! Тепер я знаю, скільки вам років. Ви народились у...».
Відгадування. Від здобутого результату треба відокремити число одиниць і  додати  його  до  числа,   що   залишилося   після   відокремлення.
Нехай учневі 17 років і він виконав такі операції: 17 • 10 — 4-9 = 134. Почувши цей результат, ведучий додає числа 13 і 4 і дізнається, що учневі 17 років. Звичайно, після цього «відгадати» рік народження учня неважко.
                           
б) "Телепат"                                                    
На сцену виходять двоє учнів: «телепат» і його асистент. Асистент зав'язує «телепату» очі, садовить останнього на стілець, а сам іде до залу. Наблизившись до одного з глядачів, асистент запитує в «телепата»:
—  Це хто?
—  Дівчина,— спокійно відповідає той.
—  Правильно!— підтверджує  асистент.— А  якого  кольору  в неї волосся?
—  Вона чорнява,— говорить «телепат».
—  Так!— Асистент  підходить до  іншого  гостя вечора.— Хто це?— знову запитує він у «телепата».
—  Хлопчик!
—  Правильно! А яке взуття носить цей хлопчик?
—  Кеди!— спокійно відповідає той.
—  Якого кольору в нього волосся?
—  Цей хлопчик білявий.
Відгадування. «Телепат» з асистентом заздалегідь складають не­велику детерміновану систему типу «запитання-відповідь», яка дає змогу за будь-яким запитанням цієї системи однозначно дістати правильну відповідь і, навпаки, за відповіддю поставити певне запитання. При цьому за­питання можна ставити в будь-якій послідовності, а відповіді повинні передбачати всі можливі випадки. Так, наприклад, якщо асистент зби­рається поставити «телепату» запитання про взуття, то в систему обов'яз­ково мають увійти відповіді (а відповідно й запитання), «розраховані» на найрізноманітніші види взуття: черевики, чоботи, кеди,  тощо. Щоб детермінованість системи не впадала в око, запитання, які ставлять «теле­пату», намагаються зробити такими, щоб їх відмінність була мало помітною для глядачів. Для цього вдаються до перестановки слів у реченнях-запитаннях, введення або виведення з речення сполучників тощо.
в)"Відгадай число на циферблаті"
Глядач задумує яке-небудь число від 1 до 12. Фокусник починає то­ркатися кінцем указки до чисел на циферблаті, роблячи це в довільному порядку. У цей час глядач рахує мовчки, починаючи з задуманого числа до двадцяти, причому так, щоб на кожний дотик указки припадало одне число. Дійшовши до числа двадцять, глядач каже «стоп». Указка в цей час показує задумане число.
Пояснення. Перші вісім дотиків робляться довільно. Однак на дев'ятому слід доторкнутися числа 12 і з цього моменту показувати числа підряд, рухаючись проти годинникової стрілки.
Коли глядач скаже «стоп», указка зупиниться на потрібному числі.
г) " Паперові кільця"
Фокусник вручає одному з глядачів три великі паперові кільця, кож­не з яких одержується склеюванням кінців довгої паперової стрічки. Гля­дач розрізає ножицями перше кільце вздовж стрічки посередині, доки не повернеться в початкову точку. У результаті одержується два окремі кі­льця. Розрізаючи таким чином друге кільце, він одержує, на своє здиву­вання, не два кільця, а одне, вдвоє більше від попереднього. Розрізавши третє кільце, він одержує дивний результат: два зчеплені кільця.
Пояснення. Перше кільце одержалось шляхом склеювання кінців стрічки без перекручування. Друге кільце (лист Мебіуса) одержується при з'єднанні кінців стрічки, перекрученої один раз на 180°. Третє кільце (лист Мебіуса) розрізаємо вздовж стрічки, відпустивши від краю на тре­тину ширини.

7. Аукціон "Математичні терміни"
  Конкурс присвячується математичній термінології. Викликається 5 учасників. Ведучий називає букву. Кожний учасник повинен назвати термін з алгебри на цю букву. Наприклад А: один говорить алгебра, а інший – алгоритм і т.д. Виграє той, хто назвав термінів на дану букву  найбільше. Щоб не рахувати кількість названих термінів, учень при назві слова робить крок вперед. Тоді, хто з учнів вийшов вперед, той і переможець.

Буква
Д (діаметр, діагональ, дотична...).
К ( куб, коло, квадрат, конус...).
М(многогранник,многочлен,медіана...

8.Гра "Веселий рахунок"

На таблиці написано числа:
1000         Ведуча показує картинку,
40         залишаючи відкритими лише
1000          верхнє число і просить всіх
30         хором це число прочитати.
1000         Потім опускає картинку і
20         відкриває нове число. Пропонує
1000         ці числа додати і хором назвати
100          результат. Майже завжди останнім
Скажуть число 5 тис. Невірно, бо 4090+100=4190.

9.Вікторина для кмітливих.

    10 ."Математичні танці".
1.Учні, які вміють танцювати, одержують паперові картки. На одних картках задачі, а на інших — відповіді  на них. Той, хто розв'язав задачу, танцює з тим, у кого картка з відповіддю на цю задачу. Задачі розв'язують усно. У танцях бере участь стільки пар, скільки дано задач; тривають вони 5—10 хв.  Хто перший знайде пару, той переможець.
Прислівя
1.Сім раз відмір, один раз відріж.
2.Сім п’ятниць на неділю.
3.У семи няньок дитина сирота.
4.Сім ятерів – жодної риби.
5.Сім років мак не родив і голоду не було.
6.Семеро одного не ждуть.
7.Сім мішків вовни і всі не повні.

2.Танець з відрізаними відкритками. Потрібно знайти пару відрізним відкриткам. Хто швидше, той переможець. Танцюють танець.
3.  Танець "Хто швидше"
10 дівчатам  і 10 хлопцям приколюють кожному цифри від 0 до 9. Ведучий голосно називає двоцифрові числа, а гравці повинні швидко знайти один одного, щоб утворилося дане число. Виграє та пара,  яка швидше знайде один одного і протанцює танець.
4. Танець пар на найменшій площі  газети.

Немає коментарів:

Дописати коментар